سخت بدهکارم

راز

secret



جیب هایم خالی ست
کفش هایم کهنه ، چشمم کور
من عجب دنده نرمی دارم
من پول هایم را وقتی می گیرم ،
که فاتحه اش را خوانده باشد زن من
سر گلدسته برج
جیب من جای گره خوردن هیچ است و شپش
هر کجا هستم باشم ، خانه ای می خواهم
اجاره، رهن ، کرایه همه اش مال من است
چه اهمیت دارد که اجاره با لا ست
صاحبان خانه چه خبر از ته جیبم دارند
پول را باید جست ، وام باید که گرفت ،
خانه ای نقلی ساخت
زیر قرض باید رفت
با همه اهل و عیال ،نان خشک باید خورد
مگر این اشکنه ها چه کم از دیزی سنگی دارد !
بهتر آن است که قانع باشیم
و نگوییم که پول و پله لازم داریم !
حرف دیگر،کافیست
خانه در یک قدمی است
و طلبکار آنجاست!
کفش را باید کند
پول را باید جست



نظرات شما عزیزان:

آناهیتا
ساعت17:21---28 ارديبهشت 1390
سلام کیا جان. پست جدیدت جالب بود . مرسی. پیش منم بیا ... همیشه آپم

nazi
ساعت13:56---28 ارديبهشت 1390
sar zadam

khoshal shodam omadi

bazam bia

webe to ham khobe faghat mozo khasi nadare
پاسخ:salam 1:mamnoon ke sar zadi 2:mozoesh matalebe asheghane ast


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 22 خرداد 1390برچسب:,ساعت22:42توسط کیا | |